Positioning of the brand SingleTrack bicycle workshop in the Quirinal neighborhood of Bogota: Strategies for the year 2023

Authors

  • Andrea del Pilar González Ruiz Especialización en Gerencia de Marca CUN, Corporación Unificada Nacional de Educación Superior. Colombia Author
  • Johanna Andrea Montoya Falla Especialización en Gerencia de Marca CUN, Corporación Unificada Nacional de Educación Superior. Colombia Author
  • Liceth Yumari Rojas Diaz Especialización en Gerencia de Marca CUN, Corporación Unificada Nacional de Educación Superior. Colombia Author
  • Nelson Enrique Ortiz Especialización en Gerencia de Marca CUN, Corporación Unificada Nacional de Educación Superior. Colombia Author
  • Maribel Garcia Rojas Especialización en Gerencia de Marca CUN, Corporación Unificada Nacional de Educación Superior. Colombia Author https://orcid.org/0000-0002-1741-7860

DOI:

https://doi.org/10.56294/hl202217

Keywords:

Positioning, Bicycle, Digital Media, Perception

Abstract

This article shows the results of the research conducted to a group of people invited to the SingleTrack bicycle workshop, in order to detect the current status of the brand positioning in the Quirinal neighborhood in the city of Bogota through the data collection instrument of an interview conducted directly to 7 previously selected customers; and from the analysis of the results, identify challenges and opportunities to determine and create a positioning strategy that manages to consolidate the brand in the town of Teusaquillo for the year 2024. SingleTrack is a brand located in the Quirinal neighborhood of the city of Bogota, offering maintenance services, enlistment, pre-enlistment, depinning, washing and sale of accessories for all types of bicycles

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Published

2022-11-04

How to Cite

1.
González Ruiz A del P, Montoya Falla JA, Rojas Diaz LY, Ortiz NE, Garcia Rojas M. Positioning of the brand SingleTrack bicycle workshop in the Quirinal neighborhood of Bogota: Strategies for the year 2023. Health Leadership and Quality of Life [Internet]. 2022 Nov. 4 [cited 2024 Dec. 22];1:17. Available from: https://hl.ageditor.ar/index.php/hl/article/view/6